Word aanlyn gevind met XOVI NOW
Produktoer
Meetbare resultate binne jou vingers
Kom ons sê jy wil jou besigheid in die volgende jaar laat groei. Jy kan begin deur 'n bietjie geld in 'n SEO-agentskap te belê, maar dit lyk na 'n oorweldigende taak vir iemand wat nie tegniese vaardighede het nie!
Gelukkig is daar 'n makliker manier : laat ons verseker dat mense uit hul soektogte aanlyn uitvind wat JOU maatskappy wonderlik maak XOVI NOW.
Sleutelwoorde
'n Meer as 100 miljoen sleutelwoorddatabasis vir navorsing en inspirasie
- Kry omvattende sleutelwoorddata
- Vind uit vir watter sleutelwoorde jou webwerf se posisie is
- Identifiseer belowende sleutelwoorde vir beter verkeer
- Ontleed jou kompetisie se sleutelwoorde en ranglys
- Vergelyk internasionale markte
- Wins uit 'n 100M+ sleutelwoorddatabasis
Adviseur
Ontvang, bestuur en los take op om u webwerf te verbeter
- Kanban-style Taakbestuurder
- Gepasmaakte en geprioritiseerde take
- Gedetailleerde instruksies en bykomende inligting
- Geen kundige kennis nodig nie
- Weekliks opgedateer
Rangspoorder
Monitor jou ranglys en dié van jou mededingers
- Volg noodsaaklike ranglys weekliks of daagliks
- Plaaslike ranglys vir baksteen-en-mortier besighede
- Internasionale ranglys vir globale maatskappye
- Hou jou kompetisie dop
- Volg sleutelwoordranglys of toegewyde bladsye
Webwerf oudit
Gaan die tegniese basis van jou webwerf na
- Outomatiese weeklikse werfoudits
- Tegniese webwerf tjek
- Geprioritiseerde resultate
- Toon verbeterings
- Vertaal resultate na adviseur take
Teks Optimizer
Verbeter jou ranglys met datagedrewe inhoudoptimalisering
- Vergelyk jou teks met Amazon™ en Google™ se top 10 resultate
- Verhoog die inhoud kwaliteit op 'n geleide manier
- Voeg sleutelwoorde by, verhoog of verminder sleutelwoorde soos aangedui
Benchmarking
Ontleed mededingers, vergelyk prestasie en verbeter jou SEO
- Ontdek domeine wat ranglys vir dieselfde sleutelwoorde deel
- Identifiseer jou nis se leier
- Vergelyk sleutelwoordranglys van twee of meer domeine
- Volg en vergelyk jou kompetisie se ranglys vir belangrike sleutelwoorde
- Volg en vergelyk sigbaarheidtellings
Vryskutters
XOVI NOW is ontwerp om onmiddellike waarde vir jou persoonlike webwerf of jou kliënte se werwe te bied, van 'n aanvanklike werfoudit tot aanbevelings om jou soekenjinresultate te verbeter.
Klein en mediumgrootte besighede
Jy hoef nie 'n SEO-kundige te wees om jou besigheid se Google-ranglys te verbeter nie. XOVI NOW sal die beste sleutelwoorde vir jou besigheid identifiseer terwyl jy ook die prestasie van jou mededingers dophou.
30 dae geldterugwaarborg
Gereelde Vrae
SEO is 'n akroniem vir Search Engine Optimization. Dit is 'n noodsaaklike aanlyn bemarkingstrategie wat daarop gemik is om voornemende kliënte na jou webwerf te dryf. Die doel daarvan is om 'n webwerf te optimaliseer om topposisies vir geselekteerde sleutelwoorde op soekenjins te kry. Hierdie doelwit word bereik deur strategies maatreëls te gebruik om die webwerf se tegniese opstelling en inhoud te verbeter en terugskakels van ander domeine te verkry.
SEO word in drie algemene kategorieë verdeel:
- Sleutelwoorde en ranglys
- SEO op bladsy
- SEO van die bladsy af
SEO-spesialiste pas maatreëls toe om aan die soekenjin se rangordefaktore vir elke kategorie te voldoen. Soekenjins gebruik rangordefaktore om die posisie te bepaal waarin dit 'n webwerf in soekresultate lys.
Elke dag gebruik miljoene mense soekenjins om inligting of dienste uit alle aspekte van die lewe te vind: Resepte, gidse, produkte, vlugte, navigasie, kaartjies, vermaak, en meer. Die meeste mense navigeer die web deur soekenjins te gebruik om antwoorde op hul vrae en oplossings vir hul uitdagings te vind.
'n Studie toon dat 68% van die web se verkeer van soekenjins af kom. 53% van hierdie verkeer het sy oorsprong in organiese soektog – soekresultate wat nie advertensies is nie (betaalde soektog) en kan verbeter word deur SEO.
Met ander woorde , organiese soektogte (SEO) en betaalde soektogte (SEA, advertensies in soekresultate) maak die grootste deel van die verkeer op die web uit.
Selfs waar ons vanlyn gaan word aansienlik deur soekenjins beïnvloed: Ons gebruik Google en Apple Maps en plaaslike soekresultate om plekke en nabygeleë dienste soos haarkappers, supermarkte, restaurante en dokters te vind. Ons kies ons bestemming op grond van aanlyn resensies. En ons gee opdrag aan soekenjin-gebaseerde dienste om ons daarheen te lei, of dit nou per motor, openbare vervoer of te voet is.
Stel jou nou voor of jou besigheid, produkte en dienste nie in soekresultate gelys word nie. Stel jou voor dat mense jou nie aanlyn kan vind om jou produkte te koop of hul pad na jou baksteen-en-mortier-onderneming kan vind nie. In plaas daarvan sal hulle heel waarskynlik jou kompetisie kies.
Met die hulp van SEO kan gebruikers jou besigheid, produkte en dienste aanlyn vind—en dit koop. Soos genoem, beteken dit dat mense jou aanlyn en ook baie makliker vanlyn kan vind.
SEO maksimeer jou kanse om in topposisies gelys te word vir sleutelwoorde wat deurslaggewend is vir jou besigheid. Hoe beter jou posisie is, hoe meer mense sal hul weg na jou webwerf vind—verkieslik op die eerste bladsy (of toptien) van soekresultate.
Hoekom Bladsy Een? p>
Goeie vraag. Studies het getoon dat 31,7% van gebruikers op die eerste organiese soekresultaat (posisie een) klik; 'n yslike 75,1% van alle klikke gaan na die top drie soekresultate. Daarna krimp die aantal klikke vinnig met elke volgende posisie.
Hierdie gedrag wys dat gebruikers selde na bladsy twee of laer resultate kyk, wat nog te sê op klik enige van hulle.
Dit is hoekom besighede teenwoordig moet wees op die eerste bladsy van soekresultate, ten minste vir relevante sleutelwoorde.
Kortom: Dit is van kardinale belang vir vryskutters en sake-eienaars om
- 'n webwerf of enige soort aanlyn-teenwoordigheid te besit, selfs al bied hulle hul produkte of dienste vanlyn aan
- Voer SEO uit om maak seker dat hulle op bladsy een rangskik vir relevante sleutelwoorde
Sleutelwoord is 'n tegniese term vir soeknavrae (woorde, frases, sinne en vrae). Met hul hulp vind gebruikers inhoud wat hul vrae beantwoord en oplossings bied. Eenvoudig gestel, 'n sleutelwoord is die skakel tussen gebruikers en jou webwerf. Soekenjins vergelyk sleutelwoorde met webwerwe, op soek na inhoud met die hoogste relevansie.
'n Groot deel van SEO lê in die identifisering van sleutelwoorde wat die potensiaal het om relevante verkeer na jou webwerf te lei – met ander woorde, om voornemende in te bring kliënte. Om dit te doen, moet jy soekterme (of sleutelwoorde) identifiseer wat mense gebruik wanneer hulle na aanbiedinge soos joune soek. Hierdie proses word navraagnavorsing genoem. Ideaal gesproke bied sleutelwoordnavorsing vir jou 'n lys sleutelwoorde wat soeknavrae oor die hele klantreis dek.
Ons weet dus dat relevansie 'n deurslaggewende faktor is vir 'n topposisie in soekresultate. Om relevante inhoud te skep, wil jy die onderwerpe en vrae rondom 'n sleutelwoord op 'n individuele subbladsy of URL hanteer. Maak dan seker dat jou sleutelwoord op belangrike plekke op jou bladsy verskyn.
Kom ons sê jy is in die roomysbedryf. Een van jou sleutelwoorde is s'mores roomystoebroodjie. Nou fokus jy op alles wat met 'n s'mores-roomystoebroodjie te doen het.
Wat jy wil doen is om 'n resepbladsy vir 'n s'mores te skep roomystoebroodjiewaar gebruikers 'n maklik volgbare resep, prente of video's en antwoorde op vrae vind wat hulle mag hê. S'mores-roomystoebroodjie is jou fokussleutelwoord wat in jou bladsy se URL, titel, opskrifte en meer moet verskyn.
Om 'n toegewyde en navraag-geoptimaliseerde bladsy te verskaf, maak dit maklik vir soekenjins—en ook gebruikers—om te bepaal waaroor jou bladsy gaan. Op dié manier kan hulle dit in goeie posisies in verwante soekresultate lys.
Kyk eers na die raadgewer se raad deur op Advisor in die boonste navigasiebalk te klik. Dit is 'n Kanban-bord wat jou help om jou take volgens status te organiseer. Jou take is gekleur volgens belangrikheid:
- Rooi: Hoog. Los so gou moontlik op.
- Geel: Medium. Pak dié gou aan.
- Blou: Laag. Hou hulle in gedagte en los dit op wanneer jy kan.
Jy kan sleep en los terwyl jy take voltooi, take aan ander gebruikers toewys (afhangende van op jou plan), en filtreer deur die aangewese.
Soos hierbo genoem, is take 'n mengsel van standaard basiese SEO-maatreëls en kwessies wat in weeklikse outomatiese oudits van jou webwerf gevind word.
Hou in gedagte dat jy wel 'n Projek nodig het vir die Advisor-kenmerk om te werk. Die meeste van die Adviseur se take is ook aangepas vir 'n Projek se webwerf (gewoonlik joune of jou kliënt s'n). As jy meer as een webwerf bestuur, sal jy 'n ekstra projek vir elkeen van hulle moet skep.
Om 'n ander projek by te voeg of na 'n ander projek oor te skakel, klik die Projekte-kieslys in die boonste navigasiebalk. Afhangende van jou plan, sal jy dit dalk moet opgradeer om nog 'n projek by te voeg.
Om 'n taak aan ander gebruikers toe te wys, het jy 'n plan nodig wat bykomende gebruikers toelaat. As jou plan bykomende gebruikers insluit, sal jy die Toegewezen-kieslys in jou Adviseur en take vind. Kies eenvoudig 'n gebruiker om 'n taak toe te wys of filter die Adviseur deur. Om 'n nuwe gebruiker by te voeg, klik op jou profielavatar en klik dan op Gebruikers. As jou plan nie bykomende gebruikers insluit nie, sal jy nie die Aanwyser-kieslys in jou Adviseur of take sien nie. Gradeer jou plan op om gebruikers by te voeg.
Daar is twee redes waarom jy dalk take sal sien wat jy reeds opgelos of gedek het. Soos hierbo genoem, is take 'n mengsel van basiese SEO-maatreëls en kwessies wat in weeklikse outomatiese oudits van jou webwerf gevind word.
Eerstens is die take wat basiese SEO-maatreëls dek dieselfde vir almal en is nie aangepas vir jou webwerf nie. of besigheid. Ons weet byvoorbeeld nie of jy 'n Google-rekening vir jou besigheid geskep en Search Console opgestel het of of jy SEO-inproppe geïnstalleer het nie. As jy dit reeds gedoen het - puik werk! Vlag eenvoudig daardie take as Klaar.
Die tweede rede is dat die adviseur outomaties bygewerk word op grond van die resultate van outomatiese weeklikse werfoudits. Met ander woorde, as 'n werfoudit enige kwessies identifiseer rakende 'n taak wat jy in die verlede voltooi het, sal dit outomaties opgedateer word en in die Oop-afdeling verskyn.
Miskien het jy al opgehou om te dink: “Wag, maar ek gee nie om oor my sigbaarheid vir sleutelwoorde wat niks met my besigheid te doen het nie.“ En jy is reg. Alhoewel sigbaarheid 'n goeie telling is om 'n idee van jou algehele prestasie te kry en webwerwe in die algemeen te vergelyk, is dit nie aangepas by jou spesifieke sleutelwoordstel nie.
Daarom verskaf ons Projeksigbaarheid. Hierdie maatstaf word op dieselfde manier as Sigbaarheid bereken, maar in plaas daarvan om 500 000 kruis-industrie-sleutelwoorde te gebruik, is Projeksigbaarheid uitsluitlik gebaseer op sleutelwoorde in jou Rank Tracker.
Met ander woorde, Projeksigbaarheid is 'n pasgemaakte sigbaarheidtelling. vir die unieke stel sleutelwoorde wat relevant is vir jou besigheid.
Jy sal Projeksigbaarheid hier vind: Projekte → Rangvolger → Sigbaarheid.
Soos jy dalk reeds weet, jy kan ook jou mededingers se ranglys opspoor in jou Rank Tracker. Op hierdie manier kry u ook Projeksigbaarheid vir hulle, wat 'n baie meer realistiese vergelyking moontlik maak. Dus, selfs al het hulle 'n effens ander produk- of diensportefeulje, is Project Sigbaarheid uitsluitlik verantwoordelik vir sleutelwoorde wat jy eintlik deel.
Gebruik jou sigbaarheidtelling as 'n aanduiding van jou algehele SEO-prestasie, probleme en potensiaal vir optimalisering.
1. Kry 'n idee van jou algehele SEO-prestasie
Jy kan ranglys vir enkele sleutelwoorde naspoor en weet op watter posisie jy rangskik. Dit is 'n belangrike ding om te doen. Rangsporing gee jou egter nie 'n voëlvlugperspektief van die algehele verbetering van jou ranglys nie - maar Sigbaarheid wel. Wanneer jou SEO-maatreëls doeltreffend is en ranglys verbeter, sal jou Sigbaarheid-telling ook verbeter.
2. Diagnoseer SEO-probleme
'n Skielike daling in jou sigbaarheid dui op probleme in jou SEO-prestasie. Gebruik Sigbaarheid soos 'n waarskuwing. As dit aansienlik daal, begin grawe vir wat gebeur het. Hier is 'n lys algemene redes:
- Jy is met 'n Google-straf getref. Gaan Search Console na vir kennisgewings. Maak seker dat jy Google se webmeesterriglyne volg.
- Daar is gevolge van 'n onlangse verandering in Google se algoritme. Doen navraag oor onlangse Google-opdaterings en wat dit behels.
- Jou mededingers het hul webwerwe en inhoud geoptimaliseer, en nou kompeteer hulle jou uit. Vergelyk hul (historiese) sigbaarheid met joune. Gebruik die Wayback-masjien om te vergelyk hoe hul inhoud verander het.
- Jy het jou werf herbegin sonder SEO in gedagte. Gaan byvoorbeeld robots.txt en .htaccess na vir per ongeluk geblokkeerde bladsye, verhoogde 404-statuskodes, foutiewe 301-aansture en interne skakels.
Jy jou inhoud verander het op 'n manier wat nie jou ranglys gehelp het nie. Oorweeg dit om die veranderinge om te keer.
Jou webwerf het tegniese probleme. Begin 'n werfoudit of gaan na jou adviseur vir oop tegniese take. Gaan jou agterkant na vir verouderde, onlangs opgedateerde of onversoenbare inproppe wat verwoesting kan veroorsaak.
Gasheerkwessies is die oorsaak. Doen navraag of jou gasheer onlangse veranderinge gemaak het, gekap is, hul bedieners verskuif het of tegniese probleme ondervind het. Kyk of jou bediener probleme het.
Hou in gedagte dat hierdie lys nie volledig is nie. Een of meer van daardie redes kan gelyktydig geld, of daar kan heeltemal ander redes wees.
3. Mededingervergelyking
Sigbaarheid is 'n uitstekende maatstaf vir 'n vinnige vergelyking van twee of meer webwerwe. Kontroleer jou sigbaarheid teenoor hulle s'n. Wie kompeteer uit wie? Het 'n mededinger jou in die verlede beter gevaar of andersom? Wie lei die veld, en hoe groot is die gaping tussen jou en jou felste mededinger? Deur hierdie vrae te beantwoord, sal dit jou help om 'n SEO-strategie te ontwikkel om bo-aan jou nis uit te kom (en te bly).
4. Volg sigbaarheidsontwikkeling oor tyd met historiese data
Wil jy weet hoe 'n webwerf met verloop van tyd gevaar het? Ons verskaf historiese data wat teruggaan tot 2009, vry van seisoenale skommelinge. Op hierdie manier kan jy historiese Sigbaarheid naspoor en vergelyk en hul ontwikkeling oor lang tydperke sien.
Kort antwoord: Moenie die verbetering van Sigbaarheid 'n doel in jou SEO-strategie maak nie.
Lang antwoord: Sigbaarheid weerspieël die kwaliteit van jou ranglys in 'n enkele maatstaf; dit sal nie tot beter ranglys lei nie. Maak dit jou doelwit om jou ranglys te verbeter vir relevante sleutelwoorde wat voornemende kliënte eintlik gebruik om produkte en dienste soos joune te vind. Die verbetering van jou ranglys sal ook jou sigbaarheid verbeter. Maar dit is jou ranglys wat regtig saak maak.
As 'n reël sal jou sigbaarheidtelling hoër wees as
- Jou domein se URL's in goeie posisies rangskik < li>Jy het 'n groot aantal geïndekseerde URL's met goeie ranglys
- Jy rangskik goed vir sleutelwoorde met 'n hoë soekvolume